Elektronik İmza İlk Başvuruda Yapılması Gerekenler
14 Eylül 2022

Başvuruda bulunan Aile Hekimlerimiz Başvuru Formlarının çıktılarını ıslak imzalı bir şekilde ve Elektronik İmza ücretini ödediğini gösterir Banka Dekontu ile birlikte TSM veya İlçe Sağlık Müdürlüğü aracılığıyla ya da kendileri  Van İl Sağlık Müdürlüğü -  Bilgi İşlem Birimi’ne ulaştırmaları gerekmektedir.

Başvuru nasıl yapılır? Bilgi için tıklayınız.

 

         Ödeme Bilgileri: (Mini Kart Okuyucu ve  3 Yıllık Nitelikli Elektronik Sertifika fiyatı için)

         Ücret Bilgisi için tıklayınız. (3 yıllık nitelikli elektronik sertifikanın fiyatı + Mini kart okuyucu fiyatı)

----------------------------

         Banka Bilgisi:

Elektronik İmza Ücreti için Banka Bilgisi (Sadece Aile Hekimleri İçin Yeni Başvuru/Sertifika Yenileme)

ALICI ADI:  VAN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ DÖNER SERMAYE

BANKA ADI-ŞUBESİ: T.C. HALK BANKASI A.Ş. – VAN ŞUBESİ (ŞUBE KODU - 0339)

IBAN NO: TR44 0001 2009 3390 0005 0002 01

AÇIKLAMA: AD-SOYAD-TC- NES 3 YILLIK BAŞVURUSU

***Önemli: Banka Dekontunun Açıklama Kısmında Mutlaka "AD-SOYAD-TC/ AÇIKLAMA = NES 3 YILLIK BAŞVURUSU" yazması gerekiyor.

Dekontu elden teslim edilmeli ya da van.abssg@saglik.gov.tr adresine mail atılmalıdır.


Van İl Sağlık Müdürlüğü Kurum E-İMZA Yetkilisi : Müh. Nizamettin EDİN